OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Fakturering, betalningar, löpande bokföring och kontoavstämningar i en internationell miljö. Det betyder att du bör ha vana av att jobba med olika valutor.
En stor del av vår försäljning sker online varför det är en stor fördel om du har kunskap om detta sedan tidigare.
Vi jobbar i nuläget med Magento 2 som e-Commerce system och Sharespine integration mot Visma Administration 2000. Det är viktigare att du kan processerna än systemen då dom kan bytas ut.
Du kommer även att jobba med vår hemsida och e-handel genom att hålla produktinformation uppdaterad, orderhantering från återförsäljare samt skapa kampanjer och säljande insatser.
Du kommer även att få ta fram visst marknadsföringsmaterial, uppdatera manualer med mera.
Då vi är i en mycket expansiv fas internationellt så innebär det att det är en tjänst som kan förändras beroende på hur företaget växer och vilka marknader vi jobbar mot.
Absoluta krav
Flytande engelska och svenska i både tal och skrift, språk som utöver detta är meriterande är franska.
Erfarenhet av löpande ekonomisk bokföring
MS Office (främst Excel och Word)
Meriterande kunskaper
Vanliga Adobeprogram som inDesign, Illustrator och PhotoShop eller motsvarande
Gärna erfarenhet från Visma Administration
Tycker du om att fotografera och filma är även detta bra
Givetvis är erfarenhet från ett liknande arbete bra, men så länge du kan ekonomibiten och är intresserad av det övriga så är dina personliga egenskaper minst lika viktiga.
Vad kan vi erbjuda dig för att du ska komma och vilja jobba med oss?
Ett spännande arbete i ett spännande företag som växer internationellt och med stora utvecklingsmöjligheter. Vår största marknad är i nuläget Nordamerika och Centraleuropa.
Du kommer att få jobba i helt nybyggda lokaler i vår administrativa del här på Bullerleden 9 i Boden, men då du kommer att vara en del av gänget så ser vi gärna att du inte är främmande för att springa ut i verkstaden.
Praktisk information
Tjänsten är en heltid, tillsvidareanställning men vi tillämpar provanställning.
Urval sker löpande och tjänsten kommer att tillsättas i början av 2021, enligt överenskommelse.
Sista ansökningsdag är 10/12-2020
För mer information eller frågor, kontakta David Rutström, david@rjwc.se
Ansökan skickas till jobb@rjwc.se med rubriken ”Ekonomi- och Marknadsassistent”, vi förväntar oss att du skickar med ett aktuellt CV/Meritförteckning och ett Personligt brev, vill du dela med dig av referenser initialt så uppskattas det annars tar vi det senare.