OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för våra kunders räkning, ekonomi och redovisnings assistenter med ekonomistudier bakom sig och något/några års erfarenhet. Vi söker dig som vill arbeta både hel och löpande deltid. För kommande behov så fyller vi ständigt på med nya kandidater som är intresserade av både uthyrning och rak rekrytering. Vi arbetar idag med många välkända företag och kan därför erbjuda dig många intressanta och utvecklande tjänster. Din framgång är vår - så för dig som är ambitiös ligger framtiden i din egen insats. Vi kan även erbjuda kvalificerade tjänster för dig som söker dig utomlands. Viktiga egenskaper hos dig som söker just denna tjänst är att du är noggrann och har en vana att dokumentera inkommande uppgifter som ges från blivande kunder. Har du en hög arbetsmoral och är en positiv och glad person samt att du gärna tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter vill vi gärna träffa dig snarast för att titta på ett eventuellt blivande samarbete. Rollen som ekonomi eller redovisningsassistent innefattar vanligtvis, löpande redovisning leverantörsreskontra/kundreskontra månatliga avstämningar manuella betalningar registrering fakturering posthantering uppföljning och bokning av betalningar påminnelse och inkassorutiner bevakning av osäkra kundfordringar arkivering avstämningar Goda kunskaper i MS Office framförallt i Excel. Som person har du god samarbetsförmåga, siffersinne, är välorganiserad och noggrann och har god förmåga att planera och prioritera egna arbetsuppgifter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90