Ekonomi och verksamhetsassistent till bygglogistik företag

Ekonomi och verksamhetsassistent till bygglogistik företag

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en Ekonomi och verksamhetsassistent över sommaren eller som deltid. Du kommer vara en nyckelroll för företaget och därför ska du trivas vid att axla olika roller och arbeta med olika typer av arbetsuppgifter.

Du kommer att vara stöd för verksamheten vi driver på våra projekt genom att assistera våra projektansvariga och arbetsledare med både ekonomi, administration och planering. Detta sätter krav på att du ska våga ta eget ansvar och även följa upp ditt och dina kollegors arbete.

Att arbeta självständigt och kunna prioritera själv är något du måste känna dig bekväm med för denna roll.

Arbetsuppgifter omfattas av men begränsas ej till

• Sammanställning av olika fakturaunderlag
• Fakturering
• Inköp av diverse
• Sammanställning av tidrapporter inför lön
• Bokföring
• Rapporter och presentationer
• Uppföljning av ekonomi
• Viss resursplanering

Kompetenskrav

• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som i skrift
• God systemvana (ex Office-paketet)
• Erfarenheten av liknande typ av arbetsuppgifter
• Gymnasiekompetens

Vi ser gärna också att du är

• Driven, engagerad och proaktiv
• Organiserad
• Utvecklingsorienterad
• Lösningsorienterad
• Strukturerad
• Självgående
• Glad då och då

Det är meriterande om du har

• Efter gymnasialutbildning
• B-körkort
• Det vi lägger tyngd på

I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och egenskaper. Som person ser vi att du är handlingskraftig, strukturerad och framåt. Vidare trivs du med att arbeta i högt tempo och att ha många bollar i luften samtidigt. Du är lösningsorienterad och duktig på att prioritera.

Du erbjuds

• Möjligheten att komma in i ett roligt och framgångsrikt företag i expansiv fas
• Varierande arbetsuppgifter
• Engagerade och roliga kollegor
• Utvecklingspotential i form av utbildning, arbetsuppgifter och anställning.
• Kollektivavtal
• Fördelaktiga förmåner, såsom friskvård, SL-kort mm.
• Till viss mån flexibla arbetstider

Omfattning

• Deltid mellan 50-70% löpande

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Good Folks Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 oktober 2023
  • Ansök senast: 6 november 2023

Postadress

Ursviks Allé 33
Sundbyberg, 17464

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024