Ekonomi och verksamhetsassistent till bygglogistikföretag

Ekonomi och verksamhetsassistent till bygglogistikföretag

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en nyckelperson som Ekonomi och verksamhetsassistent. Du kommer vara en nyckelroll för företaget och därför ska du trivas vid att axla olika roller och arbeta med olika typer av arbetsuppgifter.
Du kommer att vara stöd för verksamheten vi driver på våra projekt genom att assistera våra projektansvariga och arbetsledare med både ekonomi, administration och planering. Detta sätter krav på att du ska våga ta eget ansvar och även följa upp ditt och dina kollegors arbete.
Att arbeta självständigt och kunna prioritera själv är något du måste känna dig bekväm med för denna roll.

Arbetsuppgifter omfattas av men begränsas ej till
Sammanställning av olika fakturaunderlag
Fakturering
Inköp av diverse
Sammanställning av tidrapporter inför lön
Bokföring
Rapporter och presentationer
Uppföljning av ekonomi
Ta emot beställningar via system, mail eller telefon
Viss resursplanering
Hjälpa till Verksamhetsansvarig med marknadsförening


Din profil
Kompetenskrav:
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som i skrift
God systemvana (ex Office-paketet)
Erfarenheten av liknande typ av arbetsuppgifter
Gymnasiekompetens



Vi ser gärna också att du är:
Driven, engagerad och proaktiv
Organiserad
Utvecklingsorienterad
Lösningsorienterad
Strukturerad
Självgående
Glad då och då



Det är meriterande om du har
Efter gymnasialutbildning
B-körkort



Det vi lägger tyngd på
I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och egenskaper. Som person ser vi att du är handlingskraftig, strukturerad och framåt. Vidare trivs du med att arbeta i högt tempo och att ha många bollar i luften samtidigt. Du är lösningsorienterad och duktig på att prioritera.
Du erbjuds
Möjligheten att komma in i ett roligt och framgångsrikt företag där en spännande resa med stora möjligheter att utvecklas tillsammans står i fokus
Varierande arbetsuppgifter
Engagerade och roliga kollegor
Utvecklingspotential i form av utbildning, arbetsuppgifter mm.
Kollektivavtal
Fördelaktiga förmåner, såsom friskvård, SL-kort mm.
Till viss mån flexibla arbetstider
Möjlighet till arbete hemifrån



Omfattning
Tillsvidareanställning med 6 månaders prov
Heltid (40 timmar/ vecka)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Good Folks Sweden AB Sundbyberg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2022
  • Ansök senast: 1 juni 2022

Postadress

Ursviks Allé 33
Sundbyberg, 17464

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024