OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker hjälp på kontoret!
Vi är Woodteam Group, en maskin och verktygs leverantör som i år firar 10 år som en av aktörerna på en spännande och aktiv marknad.
Kunderna består av små och stora företag inom träindustrin i Sverige. Vi jobbar mycket på internationell nivå då våra leverantörer finns främst i Italien, Tyskland och USA.
Arbetsuppgifter:
Fakturering, påminnelser, fakturakontroll, betalningar, moms och skatteredovisning
Lönehantering
Uppföljning av kunder i order, faktura
Övriga uppgifter som är naturligt i roll som Backoffice-medarbetare
Vem vi letar efter:
Vi söker dig som minst har en gymnasieutbildning inom ekonomi eller relevant utbildning inom redovisning och har jobbat med liknade arbetsuppgifter minst 1 år.
Som person är du grundlig, samvetsgrann, lyhörd och samarbetsvillig.
Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.
Kunskaper i Office är ett måste och kunskap i Fortnox bokförings system värdesättes mycket högt.
Vi värdesätter också din sociala förmåga och servicekänsla högt då vi är ett litet familje företag där alla hjälper till.
Du gillar att arbeta självständigt men har också en bra förmåga att arbeta tillsammans och tillhöra ett team där du bidrar till en bra atmosfär.
Vad vi kan erbjuda:
Du kommer att arbeta på vårt trevliga kontor i Töreboda.
Deltidstjänst till att börja, med flexibel arbetstid. Förhoppning är att du, vi och företaget skall utveckla detta till en fulltids tjänst då vi befinner oss i ett snabbt växande skede.
Varmt välkommen med din ansökan!
Frågor om tjänsten kan ställas direkt till vår VD Staffan 0703-311185