Ekonomi-,redovisning & kontorsadministratör

Arbetsbeskrivning

Ekonomi-,redovisning & kontorsadministratör

Autowåx Bil AB är ett familjeföretag och är sedan starten 1996 en auktoriserad BMW återförsäljare i Karlstad. Företaget representerar BMW, och är ett serviceföretag
med bilförsäljning, reservdels-försäljning samt verkstad.

Vi söker nu Ekonomi-,redovisning & kontorsadministratör
Autowåx Bil AB växer och vi söker marknadens bästa Ekonomi-,redovisning & kontorsadministratör. Vi söker en ytterligare resurs till vår ekonomiavdelning. Tjänsten omfattar ca 20-40 h/vecka. Ditt fokus kommer att vara på löpande bokföring, göra ägarbyte på bilar, skriva kvittenser för bilaffärer mm. Hos oss berättar vi för våra kunder att du kan förvänta dig personlig omsorg.
Denna filosofi är noggrant etablerad hos oss. Här är varje kund en huvudperson som hela teamet vill göra sitt bästa för. Vår vision är att kunden skall vara helt nöjd.

Din profil
Vi söker dig med något års erfarenhet av ekonomiarbete och administration, gärna med ekonomisk utbildning på minst gymnasienivå. Du måste ha ett metodiskt och strukturerat arbetssätt där du utför dina uppgifter med stor noggrannhet. Du bör gilla att arbeta i ett högt tempo och vara flexibel i dina prioriteringar på arbetet. Som person är du öppen, social och kommunikativ. Vi jobbar med premiumbilar och ska därmed ge våra kunder premium service. För att passa in hos oss har du erfarenhet av kundservice på hög nivå. Du vill framåt och är en driven och ärlig person.

Du kommer att arbeta i BMW´s bokföringsprogram Kobra och VISAM Administration 500.

Skicka din ansökan snarast i form av ett personligt brev tillsammans med meritförteckning samt foto på dig själv.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Autowåx Bil AB KARLSTAD
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • 20-40 timmar/vecka. Vardagar.
  • Publicerat: 4 november 2013

Besöksadress

Bromsgatan 9
None

Postadress

Box 2117
KARLSTAD, 65002

Liknande jobb


20 december 2024