Ekonomiadministrarör till IT-bolaget Telia Cygate!

Ekonomiadministrarör till IT-bolaget Telia Cygate!

Arbetsbeskrivning

Nu är du varmt välkommen att ansöka till positionen som administratör hos Cygate! Cygate är en del av Telia och befinner sig i en IT-bransch som växer så det knakar. I denna roll kommer du därför få möjligheten att arbeta i en mycket attraktiv bransch och skapa dig nya kunskaper inom administration samt meriterande arbetslivserfarenheter livet ut!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu dig som gillar det administrativa, besitter ett bra siffersinne och vill komma in i en attraktiv bransch! Cygate är ett företag som brinner mycket för teknik men de brinner minst lika mycket för människorna inom företaget och deras kunder. I den här rollen kommer du arbeta i team och få mycket kunskap av seniora kollegor. På sikt kommer du ansvara över kunder som idag omsätter mellan 10-50 miljoner kronor. Utöver det kommer du även åka ut på kundbesök och på så sätt växa ytterligare i din roll.

Detta är ett konsultuppdrag som sträcker sig i 6-9 månader.



Du erbjuds


* Arbete i ett team med bra sammanhållning och högt i tak
* Möjlighet att arbeta både på plats och remote
* En engagerad konsultchef som stöttar dig i din utveckling


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I den här rollen kommer du kommer bli en del av ett mindre team som idag arbetar med ett specifikt projekt som påbörjats under sempteber. Du kommer även bidra med din komeptens till ett annat team som arbetar mer varierande och med olika projekt.

Exempel på vardagliga arbetsuppgifter:


* Uppdatera priser i Visma
* Skapa nya avtal
* Hantera fakturering
* Rapportering av avvikelser


VI SÖKER DIG SOM

Vi söker dig som har


* Minst har en avslutad gymnasieutbildning.
* Du har ett bra sinne för siffror och är van att jobba i Excel
* Besitter ett noggrant arbetssätt
* Behärskar både svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.


Det är mycket meriterande om du kommer från en ekonomisk bakgrund, exempelvis universitetsutbildning eller arbetslivseranhet inom ekonomiskt administrativt arbete.

Övrig information


* Omgående
* Heltid
* Stockholm, Solna - möjlighet att arbeta remote 2 gånger i veckan


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2022
  • Ansök senast: 21 november 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Inköpare

14 oktober 2024

IT Inköpare (Buyer) – Senior

IT Inköpare (Buyer) – Senior

14 oktober 2024