Ekonomi/Administration

Arbetsbeskrivning

Bemannus Personalpartner AB är ett företag som förmedlar arbetskraft i Sverige, Danmark och Norge Vi tillgodoser företag inom industri- teknik och bygg med kompetent personal genom rekrytering och personaluthyrning. Vi söker för kunds räkning en ekonomiadministratör. Företaget som behöver dig har 3 olika bolag. Arbetsuppgifter som skall utföras i alla 3 bolagen är: - Löpande redovisning, avstämning och periodiseringar. - Fakturering - Betalningar - Lönehantering och skatter - Momsredovisning - Kund och leverantörsreskontra och kreditbevakning - Årsbokslut och deklarationer i samarbete med revisionsbyrån. - Ta fram beslutsunderlag från redovisning och statistik. - Övrig administration - Datautveckling Kompetensprofil: - Stor erfarenhet från redovisningsarbeten och administration och gärna kunskaper i[[ SPCS/VISMAS Bokföringssystem. - God datorvana och bra kunskaper i Excell - Förmåga och intresse av att skapa och utveckla företagens rutiner - Van vid att "hålla många bollar i luften" - Tycker om att arbeta självständigt och under eget ansvar.

Sammanfattning

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Lönespecialist

22 november 2024