OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För uppdrag till kund söker vi en ekonomiadministratör. Arbetsuppgifterna är med fokus på transaktionsflöde, avstämning och fakturahantering. Vår kund, ett logistikföretag beläget i söderort, söker en konsult för start omgående och i ca 4 månader framåt
Dina främsta arbetsuppgifter
- Transaktionsflödet
- Avstämning av balanskonto
- Fakturering
- Intern och extern support gällande fakturafrågor
- Rapportering
Kvalifikationer och erfarenhet
- Gymnasieekonom eller motsvarande
- Arbetslivserfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter
- God datavan, främst i Excel.
- Goda kunskaper i det svenska- och engelska språket
- Meriterande är andra språkkunskaper
Personliga egenskaper
Som person är du noggrann och ansvarstagande, serviceminded och ordningsam. Då rollen är självständig värdesätter vi initiativtagande och att du fattar egna beslut.
Om företaget
Accountor ingår i en internationell koncern där möjligheterna till utveckling är stor och där bolaget har en bra tillväxtplan. Vi erbjuder en gedigen och stabil plattform med tydliga processer för att ge våra anställda de bästa förutsättningarna för att göra ett kvalitativt arbete. Hos oss jobbar kompetenta och professionella medarbetare som tillsammans med Accountor vill skapa det bästa för våra kunder. Därutöver använder vi oss utav Great Place to Work då vi tror att en positiv utveckling och en fortsatt tillväxt startat med nöjda medarbetare, alltså dig!
Välkommen med din ansökan!
Frågor och kontakt
Då behovet är omgående intervjuar vi löpande. Aktuella kandidater kommer kallas till intervju. Vid eventuella frågor kontakta Accountors ansvariga rekryterare Kristin på 010- 475 04 05.
Ekonomiadministratör
Kontaktpersoner på detta företaget
Frida Dynér
Nina Sigurdsson
Kristin Annerstedt
Josefin Gustafsson
Gunilla Lindskog Andersson
Lotta Fylking
Jonna Rickard Lindberg
Jonna Lindberg
Katarina Brygiewicz