OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du noggrann, flexibel och prestigelös och har ett lösningsorienterat förhållningssätt? Har du lätt för att lära dig nya saker och är en person som både känner och sprider arbetsglädje? Härligt, då hoppas vi att du vill komma till oss och bidra till vår vision att ”skapa rum där människor trivs, utvecklas och mår bra”!
Du blir en av fyra medarbetare på vår sammansvetsade ekonomiavdelning. På Tornberget är vi både stolta och glada över avdelningens kompetens och över avdelningens ständiga arbete med att förbättra stödet till bolagets övriga funktioner.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Leverantörsreskontra
Kundreskontra
Fakturering
Bokföring
Lönehantering
Ansvar för avstämningar
Delta i bokslutsarbete
Om dig
Tjänsten passar dig som och är bra på att bygga och upprätthålla förtroendefulla relationer och som vill samarbeta för helhetens bästa. Du tar gärna egna initiativ till utveckling och förbättringsarbete. I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vid att dina värderingar stämmer väl överens med vår värdegrund.
Dina kvalifikationer
Du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi och/ eller minst 5 års arbetslivserfarenhet från olika funktioner inom en ekonomiavdelnings ansvarsområde.
Du har goda kunskaper i Microsoft Office.
Det är meriterande om du har erfarenhet från Agresso, Palette och/eller HogiaLön.
Det är meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbranschen.
Du behärskar det svenska språket i både tal och skrift.
Om oss
Tornberget är ett kommunalt fastighetsförvaltningsbolag i Haninge. Vi äger och förvaltar kommunala verksamhetsfastigheter såsom skolor, förskolor, fritidsgårdar, bibliotek samt äldre- och omsorgslokaler. Totalt äger vi cirka 300 000 m². Antalet medarbetare är närmare 100. Våra nyrenoverade och moderna kontorslokaler ligger centralt i Haninge nära buss- och pendeltågsstationer. Runt hörnet finns butiker, restauranger och Rudans friluftsområde.
Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete på en välkomnande och öppen arbetsplats där samarbete och utveckling står i fokus – både på individ- och bolagsnivå. Du ges tillgång till företagshälsovård och generösa friskvårdsförmåner. Vår arbetstid är rökfri.
Välkommen med din ansökaninnehållande personligt brev, CV, referenser och löneanspråk märk din ansökan med dnr 121_2020.
Vi kallar till intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vi undanber oss samtliga annonsförsäljare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Enhetschef José Castillo
08-606 84 26
Servicechef Michael Güngör
08-606 86 37
Johanna Lindstedt
08-7642532
Tomas Löfgren
+4687642585
Enhetschef, förvaltning Robin Lindberg
08-606 90 00