Ekonomiadministratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en ekonomiadministratör som ska ingå i ett team som hanterar avtalade kompensationer till kund.Arbetsuppgifter[ * Viss administration av kundkontrakt, vad gäller arkivering och distribution internt och externt. * Skapa och underhålla finansiella reserveringar relaterade till kundkontrakt. * Ta emot, kontrollera och registrera kundärenden som avser avtalad kompensation.Det är antingen fakturor avseende bonus och marknadsstöd eller Excel-filer med underlag för kreditering, från våra kunder. * Att undersöka och utreda eventuella avvikelser. * Vidta åtgärder för att kompensation till kund ska ske i tid. * Viss kontakt med kunder, via telefon och e-mail Utbildning/Erfarenhet Grundläggande ekonomisk kunskap, gärna en vidareutbildning inom ekonomi.Du behärskar svenska och engelska flytande, samt även goda kunskaper i ett annat nordiskt språk.Kunskap /Erfarenhet av att jobba i SAP är meriterande.[ Personliga egenskaper * Gillar högt tempo och kunna ha många bollar i luften samtidigt * Möjlighetsorienterad * Ansvarstagande * Lagspelare med vinnarskalle * Strukturerad * Ordningsam * Sinne för siffror Då behovet är omgående, kommer vi intervjua löpande.Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén

Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 5 december 2008
  • Ansök senast: 18 december 2008

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


21 november 2024