OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en ekonomiassistent/administratör som i företagets affärssystem ska ansvara för kundfakturering, leverantörsfakturor, avisering, registeruppdatering/kontroll, viss bokföring och allmän administration för avtals- och fakturahantering.
Vi söker dig som har gymnasieutbildning inom ekonomi. Du har troligen minst ett års relevant, bred arbetslivserfarenhet.
Som person är du affärsorienterad, driven och har en god förmåga att prioritera och hålla tidsramar. Du är analytisk, strukturerad och noggrann. Du är proaktiv, ödmjuk och lyhörd i dina kontakter med andra. Du talar, skriver och förstår svenska och engelska obehindrat.
Arbetet innebär täta kontakter med verksamheten och ställer höga krav på integritet och gott omdöme.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.
Vad vi erbjuder
Vi är ett starkt växande företag med positiv anda, lång samlad erfarenhet och hög kompetens.
Hos oss erbjuds du ett omväxlande och stimulerande arbete i internationell miljö där du har möjlighet att utvecklas under många år framåt. Vår företagskultur är entreprenörsdriven, organisationen är platt och du har möjlighet att medverka i vår fortsatta utveckling och tillväxt. Vi har en god stämning på jobbet och är lyhörda för varandras åsikter och idéer.