Ekonomiadministratör

Arbetsbeskrivning

Dreamwork

Kort om tjänsten
För uppdrag hos en av våra kunder i Helsingborg söker vi en ekonomiadministratör med erfarenhet av att hantera reseräkningar och kreditkort. Uppdraget beräknas starta relativt omgående och sträcker sig till sista augusti med förbehåll för ytterligare förlängning. Vi söker dig som är tillgänglig omgående och som har suttit på en ekonomiavdelning med liknande arbetsuppgifter som beskrivs nedan.

Om företaget
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning där du kommer att vara anställd av Dreamwork och arbeta hos vår kund.

Mer om tjänsten
Uppdraget har en bred administrativ karaktär på vår kunds ekonomiavdelning, som totalt består av 3-4 personer. I din roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innefatta hantering av reseräkningar, administration kring och hantering av kreditkort samt ansvar för all administration kring sponsorship. Utöver detta kommer du att vara assisterande vid exempelvis avstämningar inför bokslut. Det kan också ingå i ditt ansvar att uppdatera uppgifter gentemot Shared Service Center exempelvis löneuppdateringar, förmåner, sjukfrånvaro och semesterar.

Din profil
För att vara aktuell för denna tjänst har du tidigare erfarenhet av att hantera reseräkningar och kreditkort. Företaget befinner sig i en förändringsfas, vilket förutsätter att du är orädd för förändringar och är prestigelös och flexibel för att ta dig an nya arbetsuppgifter. Det är ett krav att du talar och skriver flytande engelska då detta är koncernspråk. I tjänsten ingår mycket intern kontakt likväl som extern – det är därför viktigt att du är en social och kommunikativ person. Du är givetvis noggrann i ditt arbete och det är viktigt att du har skinn på näsan och tar egna initiativ.

Det är meriterande om du har arbetat i ett internationellt företag tidigare och gärna mot de nordiska länderna – och därmed har kunskap och förståelse för förekomst och tillämpning av olika lagar och regler som kan förekomma i tjänsten.

Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Observera den korta ansökningstiden - tveka inte att skicka in din ansökan direkt! Vid eventuella frågor om tjänsten kontakta kandidatansvarig Jenny Persson på 042-176608 alternativt per mail jenny.persson@dreamwork.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024