OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För att ge god service i rollen som ekonomiadministratör behöver du vara noggrann och ha bra sifferminne - kunna organisera och prioritera ditt arbete - trivas med att arbeta självständigt och tillsammans med andra samt kommunicera väl på svenska. Det är ett krav att du har erfarenheter från arbete i Fortnox.
Arbetsuppgifterna består bl. a
Kontering av leverantörsfakturor - Hantera och betala av fakturor - Löpande bokföring och avstämningar - Hantering av skattedeklarationer Kundfakturering och annan förekommande fakturering, lönehantering. Erfarenhet från Fortnox är meriterande. Har du erfarenhet från personlig assistans branschen så är det också meriterande.
Vi är ett assistansbolag som idag har ca 120 anställda(omräknat till heltid) och två kontor i Stockholm(Kista, Skärholmen).
Ett härligt gäng på 7 person som jobbar med Admin, du kanske är pusselbiten vi letar efter för att göra vårt teamet komplett.
Hör gärna av dig så berättar vi gärna mer om oss och tjänsten.
Vänligen Alex Nohe Gebo