OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Åt vår myndighetskund söker vi en ekonomiadministratör.
För att trivas i rollen som ekonomiadministratör, har du förmågan att skapa goda kontakter både internt och externt och samordna dessa inom ekonomihantering för externa projekt. En stor del av ditt arbete innefattar ekonomisk uppföljning och fakturahantering. Du kommer också att jobba med andra administrativa uppgifter och exempel på dessa arbetsuppgifter är att lägga upp nya projekt samt avsluta gamla, besvara frågor från kunder och entreprenörer gällande fakturaunderlag, sköta verksamhetsbrevlådan och se till att inkomna frågor besvaras löpande.
I din roll som ekonomiadministratör har du många kontakter med kommuner och privata bolag likväl som interna kontakter. Som person är du lyhörd, initiativtagande och du förstår vikten i att skapa goda relationer.
Erfarenhetskrav:
Minst 4 års erfarenhet av fakturahantering i affärs- och ekonomisystem.
Minst 2 års erfarenhet av hantering av kundrelationer gällande faktura och andra ekonomiärenden.
Minst 4 års erfarenhet av användning av verktyget MS Excel för ekonomihantering.
Meriterande:
Erfarenhet av affärs- och ekonomisystemet Unit 4 Business World.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning.
Om oss
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.