OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl a industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel, försäljning samt även en mängd andra yrken.
Vi söker för kunds räkning en ekonomiadministratör för omgående anställning.
Dina arbetsuppgifter blir bl a fakturahantering, in- samt utbetalningar, framtagande av statistik och rapporter och att vara behjälplig med andra förekommande uppgifter på en ekonomiavdelning. Vid behov är du även behjälplig i företagets växel.
Då personalfrågor hanteras av ekonomiavdelningen ser vi det som en merit om du har kunskap inom detta område.
Vi söker dig med några års erfarenhet av liknande arbete, gärna med kunskap i SAP.
Som person är du noggrann, ordningssam och flexibel. Du har lätt för att samarbeta med andra men har inga svårigheter att arbeta självständigt.
Tjänsten är en bemanning till att börja med men för rätt person kan det komma att bli en fast anställning.
Tjänsten avser ca 80%, mån-fre.
Placering Örebro.
Vi vill ha din ansökan med cv samt personligt brev oss tillhanda senast 21/4-2015 på www.personalpoolen.se/jobb.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001