OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Företaget är Nordens ledande leverantör av hållbara helhetslösningar för el, vs, ventilation och andra tekniska funktioner i fastigheter och anläggningar. Med en kundbas framförallt inom byggföretag, fastighetsägare, fastighetsförvaltningsbolag, kommuner och industrier.
Arbetsuppgifter:
I rollen som ekonomiadministratör har du en koordinerande och viktig roll för avdelningen, där du agerar stöd till både avdelningschef, projektledare och serviceledare. Rollen innebär varierande uppgifter inom ekonomi och administration. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat i att administrera fakturering, ansvara för löne- och tidsrapportering av yrkesarbetare, löpande hantering av kund-och leverantörsreskontra samt ekonomiuppföljning. Utöver detta ingår också registrering av nya kunder samt övrig personaladministration. Arbetsorderhantering och inköp till servicearbetarna är också inom ditt ansvarsområde, andra administrativa uppgifter kan också förekomma.
Rollen innebär att du kommer att ha breda kontaktytor, både internt och externt. Tillsammans med dina kollegor utgör du en viktig funktion för att skapa ett effektivt och välfungerande ekonomiarbete på avdelningen.
• Fakturering och inköp
• Personaladministration, löne-och tidsrapportering
• Ansvar för reskontra och ekonomiuppföljning för avdelningen
• Stöttning i övriga administrativa uppgifter
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet inom ekonomi- personal- och löneadministration
• God dator- och systemvana, gärna i Agresso och Excel
• Meriterande med eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Meriterande med erfarenhet från byggbranschen
• Kunskap av installationsavtalet är meriterande
För att trivas i rollen som ekonomiadministratör arbetar du strukturerat och har god förmåga att planera samt prioritera ditt arbete. Du är en person som tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Vidare är du kommunikativ och serviceinriktad då du har kontakt med flera avdelningar på företaget.
Övrig information:
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Luleå
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund