Ekonomiadministratör entreprenad

Ekonomiadministratör entreprenad

Arbetsbeskrivning

Vi söker en duktig och lösningsorienterad Administratör till ett långt uppdrag inriktat på ekonomi och diarieföring hos vår myndighetskund, i Stockholm.

Programmet hos vår kund omfattar det ett antal projekt som tillsammans levererar olika nyttor till ägare och resenärer. Programmet levererar flera trafikstarter och lämnar över en färdig anläggning inklusive dokumentation och eventuella serviceavtal för installationer.

Programledningen tar fram styrande och stödjande programplaner och -rutiner som gäller för samtliga ingående projekt. Programledningen styr och koordinerar mellan de olika genomförandeprojekt som ingår i programmet. 

Arbetsuppgifterna som Administratör består i huvudsak av ekonomiadministrativa arbetsuppgifter kopplat till uppföljning av entreprenad på löpande räkning, såsom betalningsuppföljning, dokumentation och liknande samt att vara behjälplig till projektcontroller med att upprätta bokföringsordrar, förbereda och föra protokoll, ekonomirapporter med mera.

Samt inom dokumenthantering och diarieföring, säkerställa att dokument som ska diarieföras är märkta på ett korrekt sätt och uppfyller kraven enligt dokumenthanteringsrutin.

Vi söker dig med följande kompetens och erfarenhet:

Högskole-/universitetsutbildning med ekonomisk inriktning
Arbetslivserfarenhet inom administration såsom protokollföring av möten
Erfarenhet av ekonomiuppföljning av entreprenader på löpande räkning
Arbetat med fakturering i fakturasystem (t.ex. Agresso)


Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juni 2023
  • Ansök senast: 7 juli 2023

Liknande jobb


21 november 2024