OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av fakturahantering? Är du snabblärd och kan arbeta självständigt? Då har vi tjänsten för dig!
För kunds räkning söker vi nu en ekonomiadministratör. I din roll kommer du att arbeta med fakturahantering. Detta innefattar alltifrån att fakturor ska kontrolleras så att de är korrekta, eventuella ändringar för moms, kontrollera så att aktuella bilagor finns bifogade. Eventuellt kan rollen även komma att innefatta in- och utbetalningar samt påminnelsehantering och inkassokrav.
Tjänsten är på heltid med start omgående. Uppdraget kommer att pågå till sista augusti. Du kommer att arbeta som konsult via ProfessionalConsulting men sitta på plats på kundens kontor i Solna.
Du som söker har tidigare erfarenhet av ekonomirelaterat arbete. Vidare är det meriterande om du har arbetat med Agresso. Du har goda datakunskaper.
Som person har du lätt att sätta dig in i nya arbetsuppgifter, är självgående och kommunikativ. Passar du in på vår beskrivning ovan? Sök tjänsten redan idag, tillsättning
ProfessionalConsulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. ProfessionalConsulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!