OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl a industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel, försäljning samt även en mängd andra yrken.
Vi söker för kunds räkning en ekonom/administratör för perioden v. 27 t.o.m 32. Vi söker dig som kan jobba under hela den angivna perioden!
Arbetsuppgifterna består bl a av hantering av leverantörs- och kundreskontra, fakturering, registrera order, stämma av tidsredovisning (Agda/Visma), allmänn administration samt svara i telefon. Den administrativa programvaran man använder är SPCS samt EDI-fakturering.
Vi söker dig med kunskap och erfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter.
Personligen ska du vara noggrann, ansvarsfull, flexibel, ha lätt för att samarbeta och ha en god social kompetens.
Arbetstid är mån-fre 8.00-16.30.
Placering Kumla. Körkort och tillgång till egen bil är önskvärt.
Vi vill ha din cv samt personligt brev oss tillhanda senast 24/4-2015, på www.personalpoolen.se/jobb.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001