OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Social, driven och kommunikativ konsult sökes till ett uppdrag inom ekonomiadministration. Sök tjänsten idag!
Om uppdraget
För detta konsultuppdrag söker vi en ekonomiadministratör som finns tillgänglig omgående. Uppdraget är preliminärt på fem månader och avser en heltidstjänst. Det finns utrymme för distansarbete efter upplärningsperioden någon dag i veckan.
Du kommer tillhöra ett team som består av fyra andra medarbetare som ansvarar för fakturering och abonnemangsfrågor. Kunden är en samhällsviktig funktion och är verksam inom vatten och avlopp.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som är serviceinriktad och som har bra administrativ förmåga. Du kommer att arbeta med kundservice inom ekonomiska frågor och du kommer att arbeta kundorienterat.
Under uppdraget kommer du exempelvis att arbeta med:
- hantering av inbetalningar, återbetalningar, viss kravhantering och bokföring/avstämning
- digital fakturahantering, såsom autogiro och elektroniska fakturor
- fakturering av vatten-avlopp och avfallsavgifter
- besvara kunder på faktura- och abonnemangsfrågor som inkommer via telefon och mejl
- flytt/ägarbyte av abonnemang
Dina kvalifikationer
- Gymnasial utbildning inom ekonomi alternativt eftergymnasial utbildning inom ekonomi, tex YH-utbildning
- Erfarenhet av liknande ekonomiarbete
- God kunskap och erfarenhet av Microsoft Excel
Som medarbetare på denna avdelning blir du ansiktet ut mot örebroarna och därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är noggrann och strukturerad och planerar ditt arbete på ett bra sätt. Du har lätt för att samarbeta och kundfokus är en självklarhet för dig.
Meriterande
- Kunskap och erfarenhet av verksamhetssystemet EDP Future
- Kunskap och erfarenhet av ekonomisystemet Raindance
- Erfarenhet av att arbeta inom VA området
- Erfarenhet av ekonomiarbete inom offentlig sektor
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 18 mars
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, sanna.perjons@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 884 96 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson