OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ekonomiadministratör till Svenska kraftnät i Sundbyberg
Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Centio Consulting Group AB och arbeta som konsult.
Tjänsten är på heltid.
Uppdraget innebär ett nära samarbete med kunden vilket ställer stora krav på flexibilitet och samarbetsförmåga.
Uppdraget
Diverse arbetsuppgifter inom leverantörsreskontran enligt nedan:
Ankomstregistrering samt distribuering av fakturor
Utanordningar, markägarersättning
Representationsfakturor
Bokföring av fakturor
Betalning av fakturor samt återredovisning
Betalningspåminnelser och inkassoärenden
Masterdata
Utföra de till processen tillhörande kontrollaktiviteterna
Därtill tillkommer andra ekonomiadministrativa uppgifter.
Krav (OBS, obligatoriska)
Gymnasie- eller högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande erfarenhet.
2 års erfarenhet av ekonomiadministration inom leverantörsreskontra
2 års erfarenhet av Excel
1 års erfarenhet av UBW, leverantörsreskontra.
Meriterande
1 års erfarenhet av ekonomiadministration inom kundreskontra.
Om oss
Centios övergripande mål är att vara ett konsultbolag som erbjuder smarta och hållbara lösningar som utvecklar samhället på ett positivt sätt.
Våra medarbetare erbjuds villkor som är anpassade för individen. Det innebär att arbetstider, arbetsomfattning, arbetsplats, tjänstepension och kompetensutveckling så långt som möjligt anpassas utifrån medarbetarens behov.
Bland våra medarbetare hittar du engagerad personer som brinner för samhällsutveckling. Vi jobbar i små grupper där du kan bidra med dina erfarenheter samtidigt som du får ta del av andras kunskap och erfarenhet.
För oss är det viktigt med välmående och att hitta en sund balans mellan arbete och fritid. Därför har vi en nollvision mot stress och sätter trivsel och hälsa främst.
Läs gärna mer om oss på centio.se.
Vänligen skicka ditt CV på svenska.
Vi ser fram emot din ansökan!