Ekonomiadministratör med god kommunikationsförmåga, Stockholm

Ekonomiadministratör med god kommunikationsförmåga, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om jobbet

Till ett sammansvetsat och litet team samt vårt fina kontor i Vasastan på Gävlegatan 16 (Convendum) söker vi en kommunikativ ekonomiadministratör som har god kommunikationsförmåga med en utåtriktad personlighet.

Arbetsuppgifterna kommer det att innebär exempelvis fakturahantering, lönehantering, avvikelsehantering, administration av betalningar, internrapporteringar så som månadsbokslut och avstämningar. Stöd finns av en intern senior controller.



Uppdragsbeskrivning

Med anledning av att vi växer som bolag ökar våra projekt och uppdrag både i omfattning och volym, ökar även volymerna inom de ekonomiadministrativa processerna. Därför behöver de stärka upp ekonomifunktionen ytterligare.

Arbetsuppgifter:

- Ankomstregistrering samt distribuering av fakturor
- Utanordningar, markägarersättning
- Representationsfakturor
- Bokföring av fakturor
- Betalning av fakturor samt återredovisning
- Betalningspåminnelser och inkassoärenden
- Masterdata
- Utföra de till processen tillhörande kontrollaktiviteterna


Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):

- Gymnasie- eller högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande erfarenhet.
- Minst 2 års arbetslivserfarenhet av ekonomiadministration inom leverantörsreskontra
- Goda kunskaper i Excel


Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):

- Minst 1 års arbetslivserfarenhet av avtalsadministration och hantering

- Minst 1 års arbetslivserfarenhet av kommunikation med externa leverantörer

Annat

Nedanstående personliga egenskaper säkerställs via referenser och vid eventuell intervju.

- God förmåga att arbeta självständigt och i grupp
- Välstrukturerad
- Noggrann och kvalitetsmedveten
- Serviceinriktad och prestigelös


Start enligt överenskommelse.

Så länge denna annons är möjlig att söka, är tjänsten inte tillsatt. När denna annons inte längre går att skicka ansökan på, så ber vi dig se över andra öppningar på hemsidan. Viktigaste för oss i bolaget är att rätt person kommer in.

______________________

Hur du kommer vidare

- Sök jobbat genom denna annons
- Lägg in ett CV i word-format

- Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis inom 10 arbetsdagar

Om företaget

Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.

Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm där vi även har kontor runt om i Sverige för konsulter att verka i anslutning till våra projekt och kunder.

Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.

Annonsförsäljare undanbedes.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joseph Öberg Shaya

Ellen Falkenström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Shaya Solutions AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 december 2022
  • Ansök senast: 12 februari 2023

Besöksadress

Frihamnsgatan 8, Stockholm
None

Postadress

Frihamnsgatan 8
Stockholm, 11556

Liknande jobb


21 november 2024