OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lernia AB
Arbetsuppgifter
Vi söker en ekonomiadministratör med goda kunskaper i SAP. Uppdragsgivaren är verksam inom installation och fastighetsdrift.
I rollen ingår
• Administrativ hantering av arbets- och bokföringsorder
• Fakturahantering av kund- och leverantörsfakturor
• Besvara frågor från kunder
• Ekonomisk uppföljning
• Avvikelserapportering lön
Formell kompetens
Vi ser gärna att du har arbetat i en liknande roll och har eftergymnasial utbildning med inriktning mot ekonomi och administration samt goda kunskaper i officepaketet. Goda kunskaper i SAP är ett krav.
Din bakgrund
Du har erfarenhet av att jobba inom ekonomi och administration.
Personliga egenskaper
Som person är du ansvarsfull, strukturerad och resultatinriktad. Du är serviceminded, engagerad och trivs med att jobba både i team och självständigt.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/heltid/Kalmar
Tillträdesdag
Januari
Information
Vi tillämpar löpande urval så skicka in ansökan redan idag på www.lernia.se.
Lernia är vägen framåt
Lernia är ett av Sveriges ledande kunskapsföretag. Vi erbjuder tjänster inom utbildning, bemanning, rekrytering och omställning och finns på fler än 100 orter över hela landet. Lernia gör det möjligt för människor och företag att stärka sin konkurrenskraft genom rätt kompetens. Vi vet att kompetens gör skillnad. Besök gärna www.lernia.se