Ekonomiadministratör med service- och teamkänsla

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation:

AB Bankerydshem ingår i den av Jönköpings Kommun bildade bolagskoncernen Jönköpings Rådhus AB. Bolaget, som är ett allmännyttigt bostadsföretag, har till uppgift att äga, bygga och förvalta fastigheter med bostäder, affärslägenheter och liknande kollektiva anordningar. AB Bankerydshem har funnits sedan år 1950. Vår ambition är att vara och förbli ett företag som kännetecknas av kvalitet, god service och omtanke. AB Bankerydshem förvaltar 479 bostadslägenheter och 31 lokaler, garage, p-platser etc. Läs mer på www.bankerydshem.se

Ett av våra mål är att ha Bankeryds mest nöjda hyresgäster.

Vill du vara med i denna utveckling tillsammans med Bankerydshem?

Arbetsuppgifter och ansvarsområden:

Här ges du möjlighet att arbeta brett inom ekonomi och administration i härligt team, där man jobbar för varandra.

Dina främsta ansvarsområden inom ekonomi kommer att vara den löpande redovisningen, kontoavstämningar, hantering av kund och leverantörsreskontra, delaktighet i bokslutsarbetet, samt vanlig förekommande ekonomiadministration.

Utöver detta tillkommer övrig administration, samt kontakt med kunder där du förväntas ge god service i alla lägen.

Din profil:

Vi söker dig som har gymnasieutbildning med inriktning ekonomi, gärna kompletterande med Högskola inom ekonomi. Du har arbetat minst två år med löpande ekonomi, administration och service, du har förståelse för helheten i ekonomi. Det är ett krav med goda kunskaper i svenska i tal och skrift.

Du är en lagspelare som är serviceinriktad och kommunicerar tydligt och enkelt, du kan anpassa dig till olika personer och situationer. Du är trygg i dig själv, du strukturerar upp och driver ditt arbete noggrant och ansvarsfullt. Här finns möjlighet att vara med och påverka, varför vi tror att du är en kreativ person som inte är rädd för att komma med spännande idéer och tankar.

Ansök redan idag!:

I denna rekrytering samarbetar Bankerydshem med Unik Resurs. Vi vill därför ha din ansökan via hemsidan www.unikresurs.se snarast, dock senast den 19 februari. Urval kommer att ske löpande. För ytterligare information, kontakta rekryteringskonsult Eva-Lena Bohlin 076-090 24, eva-lena.bohlin@unikresurs.se.

Unik Resurs:

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB Linköping
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 1 februari 2017

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


21 november 2024