Ekonomiadministratör och koordinator

Ekonomiadministratör och koordinator

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Gillar du att arbeta administrativt och att kombinera ekonomi med övriga koordinerande arbetsuppgifter? Vill du arbeta i en entreprenörsdriven organisation med dynamisk miljö? Då kan du vara den vi söker! Till en av våra kunder söker vi nu dig som vill arbeta i en roll som Ekonomiassistent med övriga administrativa arbetsuppgifter.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Vår kund är en verksamhet med flera bolag som du kommer vara delaktig i. Vi söker nu dig som vill arbeta som Ekonomiassistent och komplettera ekonomichefen med diverse olika ekonomiska uppgifter, främst inom fakturahantering och till viss del även löpande redovisning. Vidare kommer du som en del i ditt uppdrag ha en roll där du stöttar verksamhetens VD i olika administrativa samt koordinerande uppgifter.

Det här är inledningsvis ett uppdrag via Unik Resurs på ca 6 månader med möjlighet till anställning hos kunden efter avslutat uppdrag.

Din profil

- Vi söker dig som har gymnasieexamen.
- Du har någon form av erfarenhet av att arbeta med fakturahantering.
- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter.
- Du kommunicerar flytande på svenska och engelska i tal samt skrift.
- Du har god system- och datavana.


Vi söker dig som har grundläggande kunskaper inom ekonomi och som nu lockas av att kombinera den kunskapen med andra administrativa delar i din roll i ett bolag med framåtanda. För att lyckas i rollen behöver du uppskatta att ha varierande arbetsuppgifter. Du är ansvarstagande, strukturerad och noggrann i din roll. Vidare så uppskattar du att arbeta mot uppsatta mål och du drivs av möjligheten att få lära dig nya saker.

Ansök redan idag!

Ansökan

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!

Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;

Elin Alm och nås på 076-945 34 35 eller på elin.alm@unikresurs.se

Väl mött!

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 augusti 2021
  • Ansök senast: 29 augusti 2021

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


30 december 2024

Interim Hyresadministratör

Interim Hyresadministratör

30 december 2024

29 december 2024

Ekonomiassistent för vikariat

Ekonomiassistent för vikariat

27 december 2024