OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av arbete som ekonomiadministratör och kanske även tidigare arbetet med ekonomiska granskningar? Är du tillgänglig omgående ska du passa på att skicka in din ansökan redan idag!
Om uppdraget
Vi söker just nu för vår kund, belägen i centrala Örebro, en ekonomiadministratör som är tillgänglig omgående. Uppdraget är på 100% och utförs under vardagar mellan 08:00-16:30 på plats hos kundens lokaler. Starten är omgående, enligt överenskommelse till och med 30 april 2025, möjlighet till förlängning av uppdraget finns!
Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att tillhöra rrsättningsgruppen som ansvarar för att förvalta ersättningssystem och kontrollera utbetalningar inom förvaltningen och dess tre verksamhetsområden; vård-och omsorg, funktionsstöd och individ-och familjeomsorg. Arbetet kommer innebära ekonomiadministrativa uppgifter samt överlämning för framtida medarbetare.
Exempel på arbetsuppgifter:
Självständigt utföra ekonomiadministrativa uppgifter, såsom fakturering och registrering i ekonomisystemet
Självständigt ta fram information och bearbeta, analysera och genomföra ekonomiadministrativa utredningar med fokus på korrekta utbetalningar
Dina kvalifikationer
gymnasial utbildning med inriktning ekonomi/administration, alternativt examen från YH-utbildning med samma inriktning
erfarenhet av ekonomiadministrativt arbete
kunskap och erfarenhet av arbete i Excel
Meriterande:
erfarenhet från offentlig verksamhet
erfarenhet eller kännedom om något av Socialförvaltningens verksamhetsområden: Vård-och omsorg, Funktionsstöd och individ-och familjeomsorg
erfarenhet av arbete med ekonomiska granskningar
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 21 november.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 881 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson