OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Företaget har i detta fall valt att vara anonyma och mer information om företaget får du om du går vidare i processen. Alla frågor om företaget eller tjänsten ställs till ansvarig rekryterare, i detta fall Elvira Derestam (elvira.derestam@clevry.com).
Din roll
Som ekonomiadministratör erbjuds du en bred roll som en administrativ allt i allo där du kommer att få erfarenhet från många olika uppgifter och områden. Du kommer att ha flertalet kontaktytor och kommunicera med bland annat externa leverantörer. Arbetsuppgifterna är breda och varierade och du kommer även jobba med kontorsadministration, lön och leverantörsreskontra. I kontakt med produktionschefer hjälper du även till att följa upp olika projekt och dess kostnad samt tidsplan.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Administrera inlogg och uppgifter för nyanställda
- Visst webbansvar över att till exempel publicera inlägg på intranätet
- Kontakt med leverantörer och övervakning av leasingavtal
Tjänsten är på deltid 50% med varaktighet på ca 4 månader, till årsskiftet. Du kommer för denna roll bli anställd som konsult via Clevry men sedan jobba hos kund. Arbetstiderna är förlagda till kontorstider och vardagar. Du får genom denna tjänst bli en del av vår kunds företag som befinner sig i en spännande utvecklingsresa och som kan ge dig värdefull erfarenhet av administrativa och ekonomirelaterade uppgifter.
Din profil
Vi söker dig som har utbildning inom ekonomi på gymnasial nivå. Det är högst meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration, ekonomi eller liknande. Vi tror att du som skulle trivas i rollen har god datavana och goda kommunikativa förmågor då arbetet innebär många olika kontakter, såväl internt som externt. Vidare ser vi att du som söker är initiativtagande och prestigelös, och att du trivs i en social roll där du också får möjlighet att få utlopp för din strukturerade och organiserade sida.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 (0) 70 417 92 81. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)