Ekonomiadministratör på deltid för uppdrag till Bon Cena i Helsingborg!

Ekonomiadministratör på deltid för uppdrag till Bon Cena i Helsingborg!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu en ekonomiadministratör med mycket driv, som älskar att ta tag i saker och får det att hända. Uppdraget är med start omgående och förväntas pågå i 3 månader, med anställning hos oss på Poolia och stor chans att gå över i anställning hos Bon Cena därefter.
Låter detta som något för dig? Ansökan redan idag, urval och intervjuer hålls löpande.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Allt arbete utförs i affärssystemet Fortnox, för att vara aktuell för denna tjänst måste du ha erfarenhet av arbete i Fortnox.
Några av de arbetsuppgifter som rollen innebär:

- Support till kunder och säljare kring leverans, offerter med mera
- Fakturasupport
- Fakturering
- Registrering och granskning av kvitton
- Registrera och granska inkommande leveranser i systemet
- Registrera leverantörsfakturor
- Bokningar internt och till viss del inköp
- Posthantering
- Intrastat till SCB
- Supportera säljarna med material, Statistik, ordrar mm.
- Avlasta administratör med löpande arbetsuppgifter
- Granskningar av körjournaler

Omfattningen är på 50% till en början och kan komma att öka till 75-100% med tiden.

Arbetstider enligt överenskommelse under kontorstider måndag till fredag.


Vem är du?
Du har en utbildning inom ekonomi alternativt administration, antingen på gymnasienivå eller eftergymnasial nivå och har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter som ovan beskrivet för denna tjänst.

Det är ett krav för tjänsten att du har erfarenhet av att arbeta i Fortnox.

Som person är du noggrann och strukturerad. Du är duktig på att organisera dina arbetsuppgifter, har skinn på näsan och alltid ett leende på läpparna. Självklart trivs du i att arbeta i ett mindre bolag, med mycket nära samarbete.

Du är flytande i svenska i tal och skrift, både i svenska och engelska.


Om verksamheten
Bon Cena är ett familjeföretag som grundades utav passion och saknad av de delikatesser som Kroatien har att erbjuda.
År 1971 flyttade vår familj från den kroatiska kusten till Sverige. Efter många år av semestrande i Kroatien insåg vi att de som reser dit hade samma problem, ingen fick tillräckligt av chark och delikatesser med sig hem.
Därför följde vi våra hjärtan och startade importera de produkter vi själva längtat efter i alla dessa år, vi är idag Sveriges största leverantör av delikatesser från Kroatien och siktar på att vara er bästa samarbetspartner!

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 april 2021
  • Ansök senast: 14 maj 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


20 december 2024