Ekonomiadministratör på deltid till ett globalt modebolag

Ekonomiadministratör på deltid till ett globalt modebolag

Arbetsbeskrivning

Studerar du idag inom ekonomi och vill på sidan av studierna utvecklas i det praktiska? Vill du dessutom få in en fot inom ett internationellt företag? Är du en flexibel person som drivs att ge service i världsklass? Då är detta tjänsten för dig! Sök redan idag då vi jobbar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu en ekonomiadministratör för vår kunds räkning. Du kommer att tillhöra och stötta upp ett redovisningsteam som idag består av 6 personer.

Ekonomiavdelningen ansvarar över att säkerställa att organisationen hanterar alla finansiella transaktioner etc. enligt de regelverk som omfattas i hela världen.

Vår kund har butiker över hela världen och här kommer du till en organisation med tydliga värderingar och en föränderlig miljö. Kontoret präglas av en positiv stämning.

Detta är ett konsultuppdrag på 3 månader. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Förutsatt att alla parter är nöjda finns det goda möjligheter till förlägning.

Du erbjuds


* En utmanande roll där du får möjligheten att bidra med idéer och förslag
* En plats i ett engagerat team präglad av positiv stämning där alla tar ett gemensamt ansvar
* Möjligheten att forsätta utvecklas inom ekonomi och i din personliga karriär


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
Som ekonomiadministratör kommer du stötta och hjälpa ditt team med administrativa. Detta kan innebära till exempel att du hjälper till med att:


* Skanna och verifiera fakturor
* Granska fakturor och skapa betalningsförslag
* Registrera fakturor för kommersiella varor
* Utveckla och förbättra våra interna processer och rutiner


VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som trivs i en organisation med högt tempo och där du får möjligheten att jobba mot och kommunicera med många olika personer. Du är en driven och engagerad person som har en positiv attityd. Du har även ett lösningsfokuserat synsätt och utmanar lösningarna som finns idag när du ser att något kan göras bättre.

Dessutom ser vi att du:


* Studerar inom ekonomi eller liknande på högskola eller universitet
* Har stort systemintresse och tycker det är intressant att hitta mer effektiva arbetssätt
* Har goda kunskaper i Excel
* Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift


Meriterande:


* Tidigare arbetslivserfarenhet från liknande branch och/eller tjänst, exempelvis arbetat med kund- och leverantörsreskontra


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid
* Placering: Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 januari 2023
  • Ansök senast: 17 februari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


30 september 2024

30 september 2024