Ekonomiadministratör på deltid till Splitsign

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en senior ekonomiadministratör på deltid som vill vara en del av deras framgång. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang

OM TJÄNSTEN

Splitsign är ett företag som bygger och utvecklar koncept som interagerar med den digitala individen. De utvecklar produkter som gör de vardagliga momenten bekvämare för hyresgästen, konsumenten och besökaren. De har till exempel skapat ChargeBox som är en laddningsstation för mobiltelefoner samtidigt som den verkar som budskapsbärare och marknadsplats för digital skyltning.

Splitsign söker nu en ekonomiadministratör som kan stötta deras VD med alla delar inom företagets ekonomi. Detta innebär att du kommer ha inblick hela ekonomiflödet och stötta VDn i samtliga delar. Uppskattningsvis kommer din hjälp att behövas mellan 3-5 timmar i veckan beroende på belastning.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos Splitsign.

ARBETSUPPGIFTER

Som ekonomiadministratör kommer du arbeta deltid ca 3-5 timmar i veckan på Splitsigns kontor i Bromma. Du kommer till stor del att arbeta självständigt. Du kommer att ha en bred roll inom ekonomi med varierade arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:


• Redovisa dokument i systemet Fortnox
• Arbeta med löpande bokföring och genomföra allmän administration
• Orderläggning

Tjänsten passar dig som har tidigare erfarenhet inom ekonomi och vill få in en fot på ett modernt och växande företag.

VI SÖKER DIG SOM


• Studerar en ekonom- eller ingenjörsutbildning på universitetsnivå
• Har erfarenhet av bokföring
• Har erfarenhet av bokföringssystemet Fortnox, alternativt varit i kontakt med det under studietiden, vilket ska framgå tydligt i din ansökan

Som person är du ansvarstagande och gillar att driva ditt eget arbete framåt eftersom du kommer att få arbeta självständigt i din roll. Vidare är du proaktiv där du tar egna initiativ och gillar att jobba kreativt genom att hitta lösningar på problem som kan uppstå. Du är lojal och förstår vikten av att passa tider för att kunna göra mesta möjliga av din arbetstid. Du har en positiv inställning och bidrar till god stämning!

ÖVRIG INFORMATION


• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Eriksson

Rakel Lilja

Vedrana Hubanic, Ansvarig Göteborg
031 - 320 33 01

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Personlig lönesättning
  • Deltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 19 december 2016

Besöksadress

Sandhamnsgatan 63B
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 11528

Liknande jobb


21 november 2024