OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du den vi söker?
Har du grundläggande erfarenheter inom ekonomi och har ett öga för siffror och struktur? Har du även passion för att hjälpa andra människor? Då kan denna tjänst vara rätt för dig!
Arbetsbeskrivning
Stockholms Stadsmission är en idéburen organisation som arbetar för att skapa ett mänskligare samhälle för alla. Detta görs genom att arbeta med social omsorg, utbildning och arbetsintegration. Något som gjorts ända sedan1853 då organisationen bildades för att hjälpa de mest utsatta i samhället. Nu söker vi efter dig som vill ta dig an en viktig roll som ekonomiadministratör på huvudkontoret i Stockholm Sickla.
Du kommer med dina insatser att stötta avdelningen inom diverse ekonomiska administrationsuppgifter. Teamet består idag av åtta glada personer där det är högt i tak, fin gemenskap och ett stort engagemang.
Tjänsten är på deltid, perfekt för dig som studerar och önskar extrajobb.
Obligatoriska datum är följande;
Onboarding 2022-12-27 tom 2022-12-30
Heltid 2023-01-02 tom 2023-01-06
Framledes behöver avdelningen din hjälp att förstärka upp vid arbetstoppar, ledigheter, sjukfrånvaro samt vid månadsskiften där dem har ett bekräftat ökat behov.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Hantera fakturor i MS Dynamics
Bokning och hantering av gåvor i MS Dynamics
Diverse administrativa uppgifter inom bokföring, fakturor administrering av filer dokument
Din profil
Du tillför värde genom att besitta en förkärlek för struktur, kommunikation och noggrannhet. Du värdesätter kvalitet och kan jobba såväl självständigt som i team. Det är meriterande om du även besitter grundläggande kunskaper i Dynamics CRM (för organisationer att föredra), InExchange Nets.
Om företaget
Som konsult blir du anställd av Inhouse AB och uthyrd till vår kund. Inhouse är ett konsultföretag inom rekrytering, konsultlösningar och organisationsutveckling. Vi är specialister inom Marknad Kommunikation, Ekonomi Finans, Business Services och HR. Alla vi som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har. Våra konsulter är väldigt viktiga för oss och vi lägger stort fokus vid att våra konsulter ska känna att dom utvecklas hos oss. Därför erbjuder vi bland annat återkommande dialoger kring nästa utvecklingssteg, konsultaktiviteter, som till exempel frukostträffar, och en närvarande konsultchef.
På Inhouse utgår vi alltid från människorna när vi tillsammans med våra uppdragsgivare utvecklar organisationer. Vi kallar detta för People Management. I samma anda vill vi vara engagerade och nära dig som HR-konsult i vårt nätverk. Vi värnar om din utveckling och hoppas kunna bidra med spännande uppdrag i många olika typer av organisationer. Som konsult på Inhouse kommer du att känna av att vi lever våra värdeord - samverkan, personliga utmanande!
Övrigt/Vad händer nu?
Uppdraget är ett konsultuppdrag på deltid och tillhandahålls via Inhouse AB. Vi tar inte emot några ansökningar via mejl, utan du söker enkelt tjänsten via hemsidan www.Inhouse.se. Du behöver inte skicka med något personligt brev då vi är helt övertygade om att ditt CV räcker gott och väl. Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Eventuella frågor välkomnas och besvaras av rekryteringsansvarig konsultchef Jessica Hall på jessica.hall@inhouse.se
Vi ser fram emot att höra från dig, varmt välkommen med din ansökan!