OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Poolwater befinner sig i spännande och stark tillväxtresa, flera nya projekt är på gång och de behöver därför fortsätta stärka teamet, denna gång inom ekonomi och administration. Desto mer de växer, ju fler saker är det att hålla ordning på och det är där du kommer in som spindeln i nätet! Vad betyder då detta?
Om tjänsten
Jo, som vår nya ekonomiadministratör kommer du att stötta både ekonomi- och inköpsansvarig på företaget. Du kommer bli företagets stjärna inom systemvård, då du kommer underhålla och uppdatera kund- och leverantörsprofiler, priser och registrera nya artiklar. Andra arbetsuppgifter som du kommer ta hand om är kund- och leverantörsreskontra, avrapportering av materialkostnader och registrering av kundordrar i vårt system Monitor.
I rollen ingår även att svara i telefon och ta emot våra besökare, vilket du ser som en stor bonus i arbetet. Då du får möjligheten att sprida din positiva energi och vara Poolwaters ansikte utåt.
Om dig
En varierad roll som kräver sin struktur och planering, är såklart något du både tycker om och som du vill arbeta i. Vi tror att du har relevant utbildning gärna inom ekonomi eller liknande arbetserfarenhet som gör att du blir en perfekt matchning för tjänsten.
Du älskar att ta sig an olika arbetsuppgifter och arbetar gärna med ständiga förbättringar inom områdena. Detta kräver att du både är självständig och engagerad i ditt arbete. Då du kommer arbeta mycket i våra system behöver du såklart trivas att arbeta digitalt och har därför goda kunskaper inom IT.
Då vi växer, finns det oändligt med möjligheter för dig att utvecklas i vår organisation, bara du vill vara med och bidra till vår framtida resa!
Om oss
Poolwater AB grundades 1983 och är idag en av de ledande i branschen inom pooler och reningsanläggningar av kommunala badanläggningar, spaanläggningar och wellnessanläggningar. Vi är en komplett leverantör och genomför allt från planeringsskede till invigning. Vi ser lösningen när andra ser problem, det gör oss unika!
För oss är det såklart viktigt att du trivs och därför erbjuder vi dig en arbetsplats med god gemenskap och en bra arbetsmiljö så att du kan prestera som bäst. Vi erbjuder även ett arbetsklimat med högt i tak och en formbar utveckling för dig som anställd.
Om processen
I denna rekrytering samarbetar vi med Testhuset. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Åse Granfeldt på telefonnummer 070-2206260 samt Andrea Elfman på 073-5093866.
Välkommen med din ansökan senast den 10/3.
Kontaktpersoner på detta företaget
Björn Selin
054 21 15 00
Fredrik Månsson
070-605 55 22
Tommy Bang
0703-958107
Bengt Libäck
070 594 72 77
Louise Svanqvist
0706-17 76 64
Lennart Thorstensson
054-21 38 34
Platschef Bengt Libäck
054-219110
070-5947277
Göran Lejerwik
0706-17 44 49
Tommy Bang
0703-95 81 07