OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi nu en ekonomiadministratör. Är du driven, kommunikativ och gillar utmaningar. Då har vi tjänsten för dig!
Vår kund är en välkänd optikerkedja. Som ekonomiadministratör hos vår kund kommer du att vara verksam på kundreskontraavdelningen. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:
• Fakturering
• Upplägg av nya kunder
• Arkivering
• Postsortering
Tjänsten är heltid och under kontorstider. Uppdraget startar omgående och löper på 6 månader med chans till förlängning. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du är anställd av ProfessionalConsulting. Din arbetsplats är dock på plats hos kunden som har kontor i centrala Stockholm.
Du som söker tjänsten har minst gymnasiekompetens. Har du läst inriktning ekonomi är det meriterande. Vidare ser vi gärna att du har någon tidigare ekonomirelaterad eller administrativ erfarenhet.
Som person är du nyfiken, öppen och har lätt för att lära. Du är kommunikativ och orädd för att ge dig på nya utmaningar. Tycker du att du passar in på beskrivningen ovan? Sök tjänsten redan idag!
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!