Ekonomiadministratör sökes till expansivt företag i Kista

Arbetsbeskrivning

Söker du en utmaning och vill jobba med ekonomi och administration? Sök tjänsten idag!

Dina arbetsuppgifter
Som ansvarig administratör kommer du vara platschefens högra hand och spindeln i nätet vid vår Kista enhet vad avser samtliga frågor av administrativ karaktär.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att med hjälp av vårt affärssystem ta fram rapporter för både kostnader och intäkter samt följa upp attesteringar, konteringar och reklamationer.
Du kommer stötta och delta i försäljningsorganisationen inför bokslut, sammanställa resultat för projekt, stämma av och rapportera orderingång samt söka information inom försäljningsorganisationen och kommunicera dessa frågor till centrala ekonomifunktionen.
Du kommer samverka med projektadministratörer och projektledare.

Om företaget
Företaget är rikstäckande leverantörer av produkter och smarta lösningar inom lås, säkerhet och inredning till bygg-och fastighetsmarknaden. Deras samlade kompetens och kapacitet mot byggentreprenörer som erbjuder både material eller produkter till kunder. De växer och söker förstärkning till deras team. Mer information om företaget ges vid eventuell intervju.

Din profil
Krav:
-Gymnasial utbildning inom ekonomi
-Svenska i tal och skrift

Meriterande krav:
-Systemvetarutbildning
-Högskolestudier inom ekonomi

Som person är du serviceinriktad, analytisk och noggrann. Du ser dig själv som en självgående person som är bra på att organisera och ta tag i frågor när de dyker upp. Samordning och koordinering är två viktiga faktorer för att lyckas i rollen.
Du har förmågan att på ett naturligt sätt inge förtroende och på ett ansvarsfullt sätt få saker gjorda i tid.


Om oss
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Villkor
Start: Omgående
Ort: Stockholm, norr
Omfattning: Heltid (7,5h/dag)

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kommer att tillsättas omgående. Ansök idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 3 maj 2017

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Chefsstöd till frivården Östergötland

Chefsstöd till frivården Östergötland

25 oktober 2024

25 oktober 2024

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

Administratör till Tomtegränd/Alnö BBT

25 oktober 2024

Logistikadministratör

Logistikadministratör

25 oktober 2024