Ekonomiadministratör sökes till Flen omgående

Ekonomiadministratör sökes till Flen omgående

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare arbetat med leverantörsfakturor och administrativa uppgifter? Då kan du vara den vi söker för detta uppdrag! Läs mer nedan och sök tjänsten redan idag - rekrytering sker löpande.

Om uppdraget

Nu söker vi en ekonomiadministratör till ett konsultuppdrag hos vår kund i Flen. Uppdraget är på heltid, och löper fram till 2023-09-30 med möjlighet till förlängning.

I denna roll kommer du att arbeta med med fakturahantering, främst leverantörsfakturor, i ett automatiserat flöde och även ta hand om övriga förekommande administrativa arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen.

Dina kvalifikationer

Vi söker dig som har en gymnasieutbildning och har ett intresse av att arbeta med administrativa uppgifter, det är en fördel är om du har ett intresse för siffror. Du är en serviceinriktad person, bra på att kommunicera och arbeta ihop med andra likväl som självständigt, detaljorienterad, nyfiken och initiativtagande.

Krav för tjänsten:

- Erfarenhet av hantering av leverantörsfakturor

- God datavana

- Goda kunskaper i svenska i tal och skrift

Meriterande för tjänsten:

- Erfarenhet av elektroniska fakturor

- Erfarenhet av ekonomiadministration

- Erfarenhet av affärsprogrammet Unit4 (Agresso)

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0771-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2023
  • Ansök senast: 30 augusti 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


21 november 2024