OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en administrativ stjärna som tycker om att ta dig an nya projekt? Är du snabblärd och greppar lätt nya system? Tycker du dessutom det är roligt att arbeta i en snabbförändlig miljö där den ena dagen aldrig är den andra lik? Då kan vi ha något för dig!
OM TJÄNSTEN
Åt kunds vägnar söker vi en ekonomiadministratör på heltid. I tjänsten kommer du arbeta i enheten "administration och ekonomi" som i tillfället befinner sig i en tillväxt fas. Du kommer tillhöra ett sammansvetsat team med god företagskultur.
Du erbjuds
* Ett team med höga ambitioner som värderar samarbete för resultat
* En arbetsplats som värdesätter individen och uppmuntrar jämlikhet, rättvisa och mångfald
* God företagskultur som stöttar och peppar varandra
* Möjligheten att skapa värdefulla kontakter
* En dedikerad konsultchef
Detta är ett konsultuppdrag. Det betyder att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos kunden. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.
ARBETSUPPGIFTER
Som ekonomiadministratör kommer arbetsuppgifterna att variera, och passar perfekt för dig som trivs i en snabbförändlig miljö! Främst kommer du arbeta med ekonomirelaterade arbetsuppgifter.
* Stötta projektledarna
* Diarieföring
* Hantering av ekonomiskarapporter, exempelvis: granskning av fakturor
* Hantering av intranät för redaktör (utbildning erbjuds)
* Registervård och avtalshantering: skapa, uppdatera, följa upp och registrera avtal
* Arbeta i affärssystemet Unit4 Business World ( UBV)
* Övriga ekonomi- och administrationsrelaterade sysslor hos enheten.
VI SÖKER DIG SOM
* Är flytande i svenska och engelska, i både tal och skrift
* Har tidigare erfarenhet av att arbetat inom ekonomi
* Arbetat administrativt tidigare
* Kunskap om Microsoft 365
* Arbetat med något affärssystem tidigare
För tjänsten värderar vi de personliga egenskaperna högt där vi söker dig som är:
* Flexibel
* Kommunikativ
* Initiativtagande
Övrig information:
* Start: Slutet av januari eller i ferbruari
* Omfattning: heltid, 8-17
* Arbeta på plats 2-3 dagar i veckan, övriga dagar finns det möjligheten att arbeta på distans. Under introduktionsveckan kan du komma att spendera mer tid på kontoret.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231