OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du på jakt efter ett nytt spännande och givande uppdrag under cirka en månad? Har du ett sinne för detaljer, är noggrann och tålmodig? Om du vill anamma ett ekonomirelaterat uppdrag med inslag av ett detektivarbete så kan detta vara något för dig - Thurne Teknik söker förstärkning! Skicka in din ansökan redan idag, vi arbetar med löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Thurne Teknik har sedan starten 1962 erbjudit avancerad processutrustning, system och komponenter till den nordiska och baltiska processindustrin med fokus på processeffektivisering, säkerhet och miljö. Deras företagskultur utmärks av nyfikenhet, kreativitet och en stark drivkraft att utveckla människor, marknader och processer. De är ett mindre och familjärt bolag med kontor i Hammarby Sjöstad.
Nu söker Thurne Teknik förstärkning! De söker en administratör för ett uppdrag där du kommer utföra ett detektivarbete; koppla samman transaktioner från bankkonto med CRM system samt följa upp fakturering från kund. Vi ser gärna att du är noggrann och har ett bra tålamod, därtill är du kreativ och lösningsorienterad. Du kommer arbeta självständigt med stöttning av ekonomichef och ekonomiassistent. Uppskattningsvis avser uppdraget pågå en månad med eventuell chans till förlängning. Du erbjuds en stor flexibilitet; antingen anamma uppdraget på heltid alternativt kombinera med dina studier. Här ges du möjlighet att få en god inblick i verksamheten samt utvecklas vidare inom rollen som administratör och ytterligare förbättra dina kunskaper inom ekonomirelaterat område. Visst låter det intressant!
Du erbjuds
* Möjligheten att utvecklas på ett personligt och yrkesmässigt plan
* En engagerad konsultchef under din anställning som kommer stötta dig i din karriär framåt
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I din roll som ekonomiadministratör kommer du koppla samman transaktioner från bankkonto till CRM-system samt logga kommissioner som kommit in vid försäljning. Man kommer jämföra kontoutdrag och föra in rätt data i deras nya ERP-system.
VI SÖKER DIG SOM
- Har möjlighet att anamma uppdraget under ca en månad, antingen heltid eller deltid
- Praktisk erfarenhet av en administrativ roll
- Praktisk erfarenhet av rollen som ekonomiassistent
- God systemvana
- Goda kunskaper inom Excel
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
Meriterande
* Erfarenhet av Salesforce
Personliga egenskaper
Utöver det ovan nämnda söker vi dig som är noggrann och analytisk, du har ett öga för detaljer. Du har en hög arbetsmoral, du arbetar effektivt samtidigt som du håller hög kvalité på ditt arbete. Dessutom är du ansvarstagande och driver dig själv och ditt arbete framåt. Därtill är du kreativ och drivs av att finna lösningar. Du vill göra ett betydelsefullt detektivarbete för Thurne Teknik.
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid 1 månad alternativt deltid
* Placering: Hammarby Sjöstad
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231