Ekonomiadministratör sökes till vår kund

Ekonomiadministratör sökes till vår kund

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en ekonomiadministratör som har kunskap inom reskontra, lön och bokföring? Vill du arbeta i en organisation i förändring och med roliga utmaningar? Då har vi möjligheten för dig här.

Vår kund behöver en ekonomikonsult till sin avdelning Ekonomisupport som är en backoffice-funktion till både ekonomiska förvaltare och till hyreshandläggare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av leverantörsreskontra, lånereskontra, löner och arvoden, filhanteringar och avstämningar. Då företaget ständigt arbetar med utveckling och förbättringar så förväntas du även delta i projekt och vi ser gärna att du drivs av att göra saker enklare och smartare, att du tycker att det är roligt att utveckla arbetsprocesser ur ett helhetsperspektiv.

Start omgående, stor vikt läggs vid personlighet.


Om företaget
Mer information ges vid personlig kontakt.

Din profil
Vi söker dig som har en relevant gymnasial utbildning inom ekonomi och/eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har grundläggande bokföringskunskaper och en god ekonomisk förståelse. Du har en hög administrativ förmåga och erfarenhet av ekonomisystem. Det är meriterande med kunskap från Xpand. Du behärskar svenska obehindrat i både tal och skrift.

Som person vill vi att du är noggrann, strukturerad och har ett positivt synsätt till nya arbetsuppgifter. Du motiveras av att vara en problemlösare och uppskattar att arbeta i ett högt tempo. Du är en person som gillar att ta initiativ och vara steget före. Du har också förmågan att möta kollegor på ett positivt sätt och kan vara rak och tydlig med omtanke. Vidare är du positiv, ödmjuk och prestigelös och trivs med både att arbeta både självständigt och i team.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se



Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2021
  • Ansök senast: 30 april 2021

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


21 november 2024