OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i en internationell miljö med högt tempo och stora utvecklingsmöjligheter? Då kan rollen som ekonomiadministratör på Wagenborg Shipping Sweden vara tjänsten för dig!
Wagenborg Shipping Sweden AB är ett helägt dotterbolag till holländska Royal Wagenborg med kontor i Malmö. Wagenborg bedriver traditionell rederiverksamhet i en internationell shippingmiljö med fokus på den skandinaviska exportindustrin. Här ges du möjligheten att ingå i ett litet team med stor kompetens.
Ditt arbete kommer främst att bestå av: Kontrollera, prioritera och registrera leverantörsfakturor
Administrativt arbetsuppgifter dvs. växel, beställning av kontorsmaterial
Resebokning såsom hotell och restauranger
Eventplanering
Nära samarbete med Managing Director och Finance manager
Vi erbjuder dig en produktiv arbetsplats i en prestigelös miljö där du snabbt blir en i gänget. Resor i tjänsten kan förekomma.
Din profil Utbildning inom ekonomi-, bokföring-, redovisning eller administration
Goda kunskaper i Microsoft Office paketet
Svenska och engelska, i tal och skrift
B-körkort
Som person är du strukturerad, noggrann och föredrar att arbeta i ett mindre team under eget ansvar. Du har en god kommunikativ förmåga och räds inte för att ta initiativ driva egna frågor och projekt framåt.
Bra att veta
Tjänsten som ekonomiadministratören på heltid och är inledningsvis en visstidsanställning och dina arbetstider kommer att vara förlagda under kontorstid. Du kommer att vara anställd som konsult hos Temp-Team och uthyrd till Wagenborg Shipping Sweden AB under anställningen. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter och du får värdefulla meriter i en internationell miljö.
Intresserad?
Är du ekonomiadministratören vi söker? Skicka in din ansökan snarast! Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterande konsultchef Maria Appeltofft på map@temp-team.se hos oss på TEMP-TEAM.
Varmt välkommen med din ansökan!