OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inledning:
Bravida är utsedd till en av Sveriges bästa arbetsgivare, det här är ett resultat av en organisation som investerar och tar hand om sina medarbetare.
Är du en stjärna på administration och har utöver det god erfarenhet av ekonomi? Trivs du med att vara spindeln i nätet och kundkontakt? Då kan det vara dig vi söker som får möjlighet att vara en del av Bravida och deras tillväxtresa!
Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Bravida en Ekonomiadministratör. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Bravida.
Snart flyttar Bravida in i nya, fräscha lokaler på Västerslätt. Du kommer få en gedigen introduktion i början av din anställning för att ge dig de bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med avdelningschefer och även andra administratörer på företaget.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Bravidas önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se
Arbetsuppgifter
Din roll som ekonomiadministratör kommer att vara varierande och du behöver inte vara rädd för att dagarna ska gå långsamt. Du kommer att stötta två olika avdelningar med administrativa och ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Det kan innefatta allt från fakturering, lönehantering, betalningsplaner och bokföringsorder till att beställa arbetskläder, tidrapportering och posthantering.
Vi söker dig som:
Det viktigaste för oss är att du är van vid att arbeta administrativt och är serviceinriktad. Du bör även ha arbetat med uppgifter inom ekonomi alternativt studerat en eftergymnasial utbildning inom området.
Rollen kräver att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Slutligen kräver arbetet att du har god datavana och lätt för att lära dig nya system. Det är meriterande om du har kunskaper inom Agresso, Agda, Handyman eller Excel.
Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Bravida.
Egenskaper så som flexibel, ansvarstagande och framåtsträvande är viktigt för oss att du besitter. Du har inställningen att växa och utvecklas inom och med företaget.
START: Augusti 2022
OMFATTNING: Heltid
STAD: Umeå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Moa Lindgren
Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Lennartsson
Linnea Lindberg
Tobias Nilsson
Moa Markgren
Linnea Lindberg
Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner
Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson
Sara Gagner