Ekonomiadministratör till Brunswick Real Estate

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm
Startmånad: Augusti
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Brunswick Real Estate är en marknadsledande investerare i Norden som investerar i hela kapitalstrukturen. Investeringar inkluderar ett brett spektrum av Private Equity-strukturer, från separata investeringsmandat i kommersiella fastigheter tillsammans med stora institutioner och internationella förvaltare till bostadsutveckling.

Att skapa värde handlar inte bara om stark ekonomisk avkastning. Det handlar om att göra en positiv inverkan på vårt samhälle och vår miljö. Det är kärnan i Brunswick Real Estates verksamhet - och hur vi skapar meningsfull förändring och mätbar inverkan på våra investeringar.

DIN ROLL:

I Brunswick Real Estates olika mandat finns det över 300 bolag där Inhouse Accounting ombesörjer bolags-/redovisningsansvar för moderbolagen i respektive mandat/koncern samt även central administration. Stora delar av redovisningen är outsourcad, dock hanteras bolagshandlingar internt. Som en del av Inhouse Accounting kommer rollen som Ekonomiadministratör kretsa kring de administrativa uppgifterna innefattande bland annat:

- Bankadministration

- Administration kring årsredovisningar

- Administrera handlingar kring nybildade, förvärvade och avyttrade bolag

- Internkommunikation med bland annat övriga kontor i Finland och Danmark

Du kommer att hjälpa till med professionellt stöd till dina kollegor, samarbetspartners och andra undertecknare inom bolaget. Mycket av den information du kommer att hantera är konfidentiell och det är därför viktigt att du hanterar detta korrekt och diskret. Det är nödvändigt att kunna omprioritera och ge kontinuerlig feedback och naturligtvis vidta omedelbara åtgärder.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som söker en utmanande arbetsplats där du under flera år kan skaffa dig en värdefull erfarenhet och nya kunskaper. Du har en förståelse för ekonomiska samt juridiska termer och har en dokumenterad tidigare erfarenhet av administrativt arbete.

Som person ser vi att du är en glad teamplayer med en doer-attityd som präglar ditt sätt att arbeta. Vidare är du en ordningsam och noggrann person som gärna tar egna initiativ.

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2022
  • Ansök senast: 23 oktober 2022

Liknande jobb


21 november 2024