OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM OSS
Carotte är en privatägd företagshub som under ett och samma tak tillhandahåller allt som har med smak att göra. Oavsett om det handlar om ett smakfullt event, bemanning till besöksnäringen eller att leverera förstklassig mat till både vardag och fest. Våra största drivkrafter är kvalitetshöjd, kreativitet och att hålla en servicenivå som vida överträffar våra kunders förväntningar.
OM TJÄNSTEN
Huvudansvar
Rollen som ekonomiadministratör innebär ett övergripande ansvar för den dagliga driften på ekonomiavdelningen samt stötta ledning och övrig koncern med olika administrativa uppgifter. Även ett kontorsansvar ingår med fokus på att vara en intern och extern kontaktperson.
Arbetsuppgifter
- Hantering av kund - och leverantörsreskontra
- Ansvar för mejl, post och telefonsamtal
- Viss bokföring och avstämningar
- Fakturering och hantering av fakturor
- Övergripande kontorsansvar
- Stötta ekonomi och övrig koncern med olika administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
Är noggrann, strukturerad samt serviceinriktad
Kan ha många bollar i luften
Är van att arbeta mot deadlines
Har goda kunskaper i Officepaketet
Har erfarenhet av administrativt arbete
Har grundläggande bokföringskunskaper (Meriterande om du har arbetat i Fortnox tidigare)
ÖVRIG INFORMATION
Välkommen med din ansökan genom att klicka på skicka ansökan. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla mig på sarah@carotte.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Sarah Högbacka
Oscar Ohlsén
Fideli Svensson