Ekonomiadministratör till Edsvikens El!

Ekonomiadministratör till Edsvikens El!

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad och driven person redo för nästa steg? Söker du en bred roll där ingen dag är den andra lik? Om du har erfarenhet av en liknande roll, så kan det här vara något för dig! Läs gärna vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en ekonomiadministratör till vår kund Edsvikens El, ett växande serviceföretag inom el och energi med fokus på bland annat energieffektivisering. Här blir du en del av ett familjärt företag där flera avdelningar sitter tillsammans i moderna och ljusa lokaler i norra delen av centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiadministratör kommer du att ha en koordinerande roll med diverse ekonomiadministration och kontorssysslor. Dina ansvarsområden inkluderar, men är inte begränsade till:
Reskontra - huvudsakligen leverantörsreskontra
In- och utbetalningar
Bokföring - registrera i system och korrigera märkningar som kommit in
Biladministration – ca 50 bilar i verksamheten

Dina egenskaper
För att lyckas i rollen tror vi att du är en driven person som arbetar med god struktur. Du är social och trivs i en kommunikativ och familjär miljö. Då du blir en del av en stödfunktion så hoppas vi att du även är serviceinriktad och en riktig lagspelare.
Är du vår nästa stjärna?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Cirka två års erfarenhet från en liknande roll
Erfarenhet av ett affärssystem
Erfarenhet av redovisning
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Heltid. Uppdrag initialt 6 månader via Perido, därefter möjlig överrekrytering till Edsvikens El.
Start i augusti.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Fredrika Lundmark som kan nås på mejl fredrika.lundmark@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34039 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2023
  • Ansök senast: 30 juli 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024