OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven och prestigelös person med erfarenhet inom ekonomiadministration? Vill du bli en del av ett glatt, engagerat och handlingskraftigt företag som befinner sig i en expansiv fas? Då kan det vara dig vi vill komma i kontakt med! Just nu söker vi nämligen en Ekonomiadministratör till Byggnor i Örebro. Tjänsten är på heltid och förväntas starta så snart som möjligt. För rätt person finns sedan stora möjligheter till fast anställning hos Byggnor. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!
Om tjänsten
Rollen som Ekonomiadministratör är bred och omväxlande med stora möjligheter för dig att utvecklas. Du kommer ansvara för mer än bara ekonomiadministration vilket kräver att du är flexibel och prestigelös som person. Vidare säkerställer du att följande arbetsuppgifter utförs i enlighet med de interna och externa krav som gäller för tillfället:
• Löpnade redovisning i bolagen Franmi förvaltning inklusive dotterbolag
• Ta fram fakturaunderlag till respektive projekt inom Byggnor
• Lönehantering
• Administration inom Byggnor såsom ansvar för företagets bilar, boka besiktning, service och ha koll på nycklar och tankkort etc.
• Kontorsansvar inkluderande vissa inköp till verksamheten - såsom kontorsmaterial, marknadsföringsmaterial osv.
• Ansvara för arbetskläder och beställning av dessa, hantera rekvisitioner etc.
Vem är du?
Till rollen som Ekonomiadministratör söker vi dig med ekonomisk bakgrund och gärna tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person är du analytisk och ordningsam samtidigt som du är social, öppen och trivs i en varierande och serviceinriktad roll. Det är viktigt att du är prestigelös och inte rädd för att rycka in där det behövs då rollen är bred och kan innefatta fler ansvarsområden än ekonomi. Vidare är du ansvarstagande och bidrar till en god stämning på kontoret.
Du har allmänt god systemvana och det anses meriterande om du har tidigare erfarenhet i ekonomisystemen Fortnox och Hogia Lön. Då rollen innefattar mycket kontakt med kunder och leverantörer ställs krav på flytande kunskaper i svenska, vad gäller såväl tal som skrift. Har du tidigare erfarenhet av och förståelse för bygg- och/eller fastighetsbranschen anses det starkt meriterande för tjänsten.
Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg
Katerina Avraam
Anna Pernås
Linda Axäng
Anna-Karin Skoog
Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02