Ekonomiadministratör till familjär församling

Ekonomiadministratör till familjär församling

Arbetsbeskrivning

Lidingö Församling stärker upp sitt team med en prestigelös administratör inom ekonomi. Din roll är av central betydelse för framgångsrik hanteringen av diarieföringen och arkivering, post-/mejlhantering samt säkerställer att inkomna fakturor hanteras rätt och riktigt. Vi söker dig med ett par års erfarenhet och som ser sig själv arbeta i en familjär och gemytlig församling.

OM TJÄNSTEN
Lidingö församling är en levande mötesplats med närhet finns till både stad och hav. I församlingen finns två kyrkor, Lidingö kyrka och Breviks kyrka och din uppgift blir att vara en resurs för ekonomiavdelningen där de administrativa uppgifterna kommer på ditt bord. Du kommer att tillhöra ett litet och prestigelöst team inom församlingen, någonting som förutsätter att du är en person som trivs i en sådan miljö. I rollen kommer du utöver att ta hand om diarieföringen och arkivering samt fakturahanteringen även arbeta nära församlingens medlemmar genom att koordinera aktiviteter inom kyrkan och finnas till hans vid bokningar av lokaler.

Du erbjuds
- En dedikerad konsultchef och karriärspartner
- En möjlighet att kliva i en roll där du är med och formar rollen utefter behov
- Ett litet och familjärt team i en lugn och trevlig arbetsmiljö på Lidingö

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Diarieföring och arkivering
* Arbeta med leverantörsreskontra
* Ha hand om kansliadministration som kan innebära post/mejlhantering, bokningar av lokaler för församlingens aktiviteter, vara kontaktperson för församlingens medlemmar


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetat med diarieföring/arkivering
- Tidigare erfarenhet inom leverantörsreskontra
- Arbetat administrativt
- Talar och skriver obehindrat på svenska

Det är meriterande om du har
- Tidigare arbetat inom kommun, myndighet eller statligt

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Ödmjuk
- Ansvarstagande
- Samarbetsvillig

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 november 2023
  • Ansök senast: 15 december 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


30 september 2024

30 september 2024