OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekonomiadministratör till Invent Projekt Sthlm
Invent Projekt är ett familjärt, privatägt företag som grundades 2011 och sitter i trevliga lokaler i Hammarby Sjöstad. Som projekt-och installationsbolag hjälper man idag kunder som fastighetsbolag, byggentreprenörer, restauranger, industrier och offentliga förvaltare.
Då nuvarande ekonomiadministratör efter många år kommer att gå vidare söker man nu dennes ersättare.
Arbetsuppgifter
I rollen som Ekonomiadministratör kommer du arbeta med både ekonomiska och administrativa uppgifter. Arbetsuppgifterna är av varierande karaktär, från att vara återkommande under månadens gång till specifika administrativa- och kontorsrelaterade sysslor.
Dina arbetsuppgifter inom ekonomi kommer exempelvis bestå av:
- Löpande bokföring
- Löner
- Kvittoredovisning
- Fakturering
- Tidrappportering
Exempel på uppgifter inom det administrativa området är:
- System
- Felanmälningar
- Växeltelefoni
- Posthantering
- Biladministration
Kvalifikationer och egenskaper
För rollen som Ekonomiadministratör ser vi att du har erfarenhet av ekonomiarbete sedan tidigare med löpande bokföring och hantering av löner. Du har god förståelse för vad det innebär att arbeta på ett mindre företag och motiveras av att arbeta med många parallella arbetsuppgifter. Vidare du trivs du med att din vardag består av till stor del kontorsadministrativa uppgifter i kombination med att du som person är prestigelös och gärna hjälper till där det behövs.
Vi söker dig som:
- Erfarenhet av löpande bokföring och löner
- Strukturerad och lösningsorienterad
- Prestigelös
- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska både i tal och skrift
- Trivs med att arbeta i en mindre företagsmiljö
Vid frågor om rollen kan du kontakta Henrik Nordh på, henrik.nordh@rubino.se
Välkommen med din ansökan!