Ekonomiadministratör till Key2Compliance

Ekonomiadministratör till Key2Compliance

Arbetsbeskrivning

Är du strukturerad, kommunikativ och problemlösande och vill ha en meriterande erfarenhet av att arbeta med fakturhantering på ett välkänt företag? Tveka då inte på att skicka in din ansökan till rollen som ekonomiadministratör hos Key2Compliance redan idag och ta chansen att bli en del av ett härligt bolag med värme och positiv energi!

OM TJÄNSTEN
Key2 Compliance är ett spännande bolag som specialiserar sig på att erbjuda utbildningar och konsulttjänster inom regelverk och standarder för medicintekniska produkter och andra reglerade industrier. Nu behöver de förstärkning till sin ekonomiavdelning för att täcka ett vikariat på 12 månader, där du kommer att ha en viktig funktion.

Du erbjuds
- En meriterande erfarenhet att komplettera din ekonomikompetens med.
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Fakturahantering
* Kontrollera kvitton som har laddats upp i systemet och säkerställa att de är korrekta med moms och andra avtalade villkor.
* Arbete med prisättning
* Diverse administrativa uppgifter som tillkommer


VI SÖKER DIG SOM
- Har en examen inom ekonomi från högskola/universitet på kandidatnivå
- Har tidigare erfarenhet av arbete inom ekonomi
- Är obehindrad i både svenska och engelska

Det är meriterande om du har
- En examen inom ekonomi på magister- eller masternivå

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Kommunikativ
- Problemlösande

Detta är ett vikariat som stäcker sig ca 12 månader.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 januari 2024
  • Ansök senast: 10 februari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


21 november 2024