OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi en ekonomiadministratör till en stor arbetsgivare i Linköping. Har du utbildning inom ekonomi och vill jobba med blandad administration inom ekonomiområdet? Är du samtidigt noggrann och samarbetsvillig som person? Då kan detta vara jobbet för dig!
Om OnePartnerGroup
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också!
Om rollen:
I rollen som ekonomiadministratör kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom administration kopplat till kundens ekonomisystem. Du kommer framförallt att hantera leverantörsreskontra, men även andra administrativa uppgifter som exempelvis upplägg i register samt vissa konteringsuppdrag. I det dagliga arbetet kommer du att ha ett nära samarbete med resterande ekonomiavdelning, där du gemensamt med övriga delar av teamet ska hantera organisationens ekonomi.
Om dig:
För att axla rollen som ekonomiadministratör behöver du en eftergymnasial utbildning inom redovisning från minst yrkeshögskola, eller annan utbildning som bedöms relevant. Du behärskar svenska både i tal och skrift, då du kommer att ha många kontaktytor såväl internt som externt. Har du erfarenhet av likande arbete är det meriterande, likaså erfarenhet av att arbeta i ekonomisystemet Unit4 ERP, men detta är inget krav. Att du har en allmänt god dator- och systemvana ser vi som en självklarhet då detta kommer vara en del av dina dagliga arbetsuppgifter.
Som person är du kommunikativ och serviceinriktad med ett professionellt bemötande. Du kan självständigt driva ditt arbetet framåt samtidigt som du har lätt för att samarbeta med andra. Du behöver dessutom vara noggrann och strukturerad för att lyckas i rollen.
Övrigt:
Tjänsten är på heltid, 100%, där du arbetar dagtid, måndag till fredag. Du kommer att vara inhyrd konsult via oss på OnePartnerGroup, men arbeta på plats i företagets nybyggda lokaler i Ebbepark i centrala Linköping. Uppdraget sträcker sig initialt sex månader framåt, med viss chans till förlängning. Vi har löpande urval!
Observera att vi ej har möjlighet att hantera ansökningar via mail på grund av GDPR, utan hänvisar till ansökan via annons på vår hemsida eller via annan publiceringskanal. Vid frågor kontakta rekryteringskonsult Karin Forsell: karin.forsell@onepartnergroup.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Stenqvist
Julia Hermansson
Anna Stenqvist
0142-60 20 62
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson