Ekonomiadministratör till kundservice i Örebro

Ekonomiadministratör till kundservice i Örebro

Arbetsbeskrivning

Har du gymnasieutbildning och arbetslivserfarenhet inom administration och ekonomi? Varmt välkommen med din ansökan!Om uppdraget
Vi söker en ekonomiadministratör till kundservice med arbetsplats i Örebro. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som beräknas start mitten av september och pågå 5 månader framåt.Tjänstgöringsgraden är på 100% och arbetet utförs under kontorstider. Arbetet sker på plats i kundens lokaler i Örebro, men finns möjlighet till distansarbete enligt överenskommelse med ansvarig hos kund. Dina arbetsuppgifter
Visöker en kundorienterad och serviceinriktad medarbetare. Du blir en av fem medarbetare i gruppen Debitering som ansvarar för fakturering och abonnemangsfrågor. Kunden utvecklar deras arbetssätt utifrån ett ökat fokus på digitalisering. Tjänsten innebär mycket samarbete inom gruppen samt med övriga kollegor.
Hantering av inbetalningar, återbetalningar och viss kravhantering
Digital fakturahantering såsom autogiro och elektroniska fakturor
Besvara kundfrågor som inkommer via telefon och mejl
Flytt/ägarbyte av abonnemang
Registervård i verksamhetssystemet, som till exempel fastighetsuppgifter
Inhämta och sammanställa information/uppgifter från kunder via telefon, mejl och brev

Dina kvalifikationer
Gymnasial utbildning inom ekonomi alternativt eftergymnasial utbildning inomekonomi, tex YH-utbildning
Erfarenhet av liknande arbete med ekonomi och administration som omnämns ovan
God kunskap och erfarenhet av Microsoft Excel, Word

Som kundservicemedarbetare är du ansiktet ut mot örebroarna och därför är det viktigt att du har ett kundfokus och har ett bra bemötande. Du är noggrann och planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Du är kreativ och har lätt för att samarbeta. Du bör trivas med ett ständigt pågående utvecklings- och förändringsarbete där du kan se och ta tillvara förbättringsmöjligheter. För den här tjänsten är det viktigt att du har en god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt, då tjänsten innebär mycket kundkontakt och dokumentation i våra verksamhetssystem.

Meriterande
Kunskap och erfarenhet av verksamhetssystemet EDP Future
Kunskap och erfarenhet av ekonomisystemet Raindance

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 23/8.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Elvira Henningsson, elvira.henningsson@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 076 013 22 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 augusti 2024
  • Ansök senast: 23 augusti 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024